آخرین اخبار

کلاهبرداران تلفنی به آخر خطر رسیدند

۲ متهم که به جرم کلاهبرداری‌های تلفنی در پوشش مسابقات تلویزیونی تحت تعقیب چندین استان کشور بودند، دستگیر شدند.

اشتراک گذاری
18 مهر 1402
کد مطلب : 8491

توازن

|

۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ۱۵:۰۹:۵۱
|

|

۲ متهم که به جرم کلاهبرداری‌های تلفنی در پوشش مسابقات تلویزیونی تحت تعقیب چندین استان کشور بودند، دستگیر شدند.

|

۱۴۰۲/۰۷/۱۸ ۱۵:۰۹:۵۱

۲ کلاهبردار لفنی که از شهروندان در چند  استان کلاهبرداری کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش اعتمادآنلاین، دهم مهرماه امسال فردی به کلانتری ۱۷۳ مراجعه کرد و گفت شب گذشته از داخل خودرو وی مدارک ماشین و دستگاه ضبط خودرو به سرقت رفته است. با حضور ماموران کلانتری در محل و بررسی دقیق صحنه جرم مشخص شد مرد جوانی با ظاهری پوشانده شده اقدام به سرقت محتویات خودرو مالباخته کرده است. با انجام اقدامات فنی مشخصات ظاهری متهم بدست آمد و در اختیار عوامل گشت قرار گرفت و پس از گذشت ۲۴ ساعت ماموران فردی را با همان مشخصات ظاهری در یکی از خیابان‌های محدوده امین آباد در حال پرسه‌زنی بین خودروهای پارک شده، مشاهده و از او پرس‌وجو کردند.

ماموران پلیس به اظهارات ضد و نقیض این فرد مشکوک شدند و در بازرسی اولیه از وی کیف مدارک خودرو با مشخصات فردی که اعلام شکایت کرده بود را مشاهده و متهم را برای بررسی بیشتر به کلانتری منتقل کردند.

متهم در ابتدا منکر هرگونه ارتکاب جرمی بود اما پس از مواجهه با مستندات و ادله پلیس لب به اعتراف گشود و به ۶ فقره سرقت محتویات اعتراف کرد و پس از استعلام از سامانه پلیس مشخص شد متهم با همدستی فردی دیگر به جرم کلاهبرداری‌های تلفنی در پوشش مسابقات تلویزیونی تحت تعقیب چندین استان کشور است.

همدست متهم نیز پس از انجام اقدامات اطلاعاتی در یکی از نقاط جنوبی تهران شناسایی و طی یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 6 =